W kursie możesz podzielić uczestników na grupy. Masz do wyboru kilka możliwości:
1. Możesz stworzyć grupy przed uruchomieniem kursu, przypisać każdej grupie odpowiedni klucz i w momencie, gdy uczestnicy będą się zapisywać do kursu od razu zostaną zapisani do odpowiedniej grupy.
2. Możesz założyć grupy, w momencie, gdy wszyscy już są w kursie i ręcznie przypisać poszczególne osoby do kursu.
3. Możesz założyć grupy, w momencie, gdy wszyscy są już w kursie i poprosić system, aby przypisał uczestników losowo do grup.
Bez względu na to, którą opcję wybierzesz, w pierwszym kroku musisz założyć grupy. Aby to zrobić wejdź w zakładkę Uczestnicy w górnym menu kursu.
Z listy rozwijanej wybierz Grupy.
Okno, które się pojawia służy do zarządzania grupami. Aby założyć pierwszą grupę kliknij Dodaj grupę. Jeśli chcesz, aby grupy powstały automatycznie, kliknij Automatyczne tworzenie grup.
Decydując o ustawieniach grupy, możesz w tym momencie podjąć decyzję, czy chcesz zapisywać uczestników ręcznie, czy chcesz ustalić różne klucze do różnych grup, aby osoby uczestniczące zapisując się do kursu, mogli od razu zostać przypisani do grupy.
Wszystkie te działania możesz wykonywać w trybie ciemnym (zob. Włączanie ciemnego motywu).