A-Z
Badge jako warunek przyznania innej odznaki
Blok “status ukończenia kursu”
Definiuję własne sposoby obliczania ocen
Dodaję aktywności i materiały H5P
Dodaję bloki w szufladzie bocznej
Dodaję kategorie ocen w Dzienniku Ocen
Dodaję ocenę za aktywności spoza kursu
Dodaję przejrzysty graficznie Postęp ukończenia
Dodaję pytania losowe w teście
Dodaję pytania przez Bazę Pytań
Dodaję pytanie jedno- i wielokrotnego wyboru
Dodaje pytanie Przeciągnij i upuść na obrazie
Dodaję pytanie typu dopasowanie
Dodaję pytanie typu krótka odpowiedź
Dodaję pytanie typu prawda-fałsz
Dodaję szybką ankietę Mootimeter
Dodaję tekst i media (dawniej Etykieta)
Dokonuję wyboru w imieniu studentów [Głosowanie]
Formatuję tekst w celu ułatwienia nauki – wtyczka C4L
Gdy oceny nie wyświetlają się w Dzienniku Ocen
Importuję kurs/elementy kursu do innego kursu
Kopiuję Bazę Pytań do innego kursu
Kwestionariusz – dodaję pytania
Kwestionariusz – dodaję pytania z uwzględnieniem skali Osgooda
Kwestionariusz – ustawiam aktywność do ewaluacji zajęć
Kwestionariusz – zbieram i analizuję opinie studentów o zajęciach
Mam kurs. Chcę go prowadzić z nową grupą
Mieszam kolejność pytań w teście
Oceniam zadania za pomocą adnotacji pdf
Oceniam zadania zaawansowanymi metodami
Odpowiadam na pytania otwarte z załącznikiem
Projektuję zaawansowane metody oceniania
Przeglądam zadania według filtrów
Przyznaję punkty ujemne w Tabeli Kryteriów
Ręczne oceniam pytania otwarte typu esej
Safe Exam Browser – instrukcja dla studentów
Safe Exam Browser (SEB) – instrukcja
Samodzielne odznaczam obecność studentom [Frekwencja]
Sprawdzam obecność [Frekwencja]
Test-samouczek: typowe ustawienia
Tworzę test i dodaję do niego pytania
Udostępniam grupie aktywności na szczególnych zasadach
Udostępniam test na szczególnych zasadach
Udostępniam, ale nie pokazuję elementów na stronie kursu
Ukrywam zadania lub oceny w Dzienniku Ocen
Umieszczam blok w panelu górnym na głównej stronie
Ustalam limity dla osób i terminów
Ustawiam obserwację forum zamiast subskrypcji na maila
Ustawiam samodzielne zapisy z przypisaniem do grup
Ustawiam sposoby zliczania ocen
Ustawiam wspólne warunki zaliczenia aktywności
Usuwam z kursu wielu użytkowników naraz
W trakcie tworzenia Kwestionariusza zwracam szczególną uwagę na…
Włączam ocenianie zadania dla grup
Włączam śledzenie ukończenia pracy
Włączam/wyłączam widoczność Dziennika Ocen
Wprowadzam znaki specjalne i formuły matematyczne w edytorze tekstu
Wyświetlam oceny zgodnie z regulaminem studiów AGH