ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Konferencja eTEE po raz dziesiąty

Agnieszka Chrząszcz

27.05.2024

Artykuł opublikowany 6 miesięcy i 6 dni temu.

 X ogólnopolska Konferencja e-Technologie w Kształceniu Inżynierów 25-26 września 2024 r., Politechnika Gdańska

Zgłoszenia do sesji WYSTĄPIEŃ USTNYCH (15-min power speech: 31 maja 2024 r. (możliwość publikacji w monografii).

Zgłoszenia streszczeń PLAKATÓW i ARTYKUŁÓW do monografii: 6 września 2024 r. ( nabór od 1 czerwca 2024 r.)

Tematy przewodnie

AI, VR, no code app, edukacja zdalna, gry, kształcenie oparte na kompetencjach, soft skills, e-learning.

W programie

eTEE to konferencja łącząca dydaktykę i technologie. Planujemy w programie wykłady otwarcia, wystąpienia, sesja plakatowa, plakaty wideo, debata, warsztaty, monografia, panel liderski, kolacja integracyjna, aplikacja konferencyjna, pokazy „poczuj technologię” (symulatory, AI).
W trakcie dwóch dni konferencji na holu przed salą obrad dostępne będą także stoiska prezentujące wykorzystanie nowych technologii w dydaktyce (m.in. symulatory VR, iRoboty, tablice interaktywne, hologramy, warsztaty promptowania, “sofa ekspertów”).

Osoby uczestniczące w eTEE to kadra akademicka, nauczycielki i nauczyciele szkół ponadpodstawowych, edukatorki i edukatorzy, przedstawiciele firm technologicznych i e-learningowych i NGO, freelancerzy, ludzie EdTech, doktorantki i doktoranci, studentki i studenci, każda zainteresowana osoba jest mile widziana!

Organizatorzy: Centrum Nowoczesnej Edukacji Politechniki Gdańskiej i Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH

Więcej o konferencji: ramowy program, rejestracja oraz zgłaszanie abstraktów: https://link.pg.edu.pl/ETEE

Wątki tematyczne konferencji to także:

  • trendy w edukacji wyższej, w tym kształcenie inżynierów
  • AI (prompt engineering, modele językowe, GPTs, eduboty, awatary, AI act)
  • wirtualna rzeczywistość (VR), Metaversum
  • rozszerzona rzeczywistość
  • animacje 3D
  • nagrywanie i montaż wideo
  • zasoby audio
  • e-learning i uczenie (się) zdalne
  • gry symulacyjne
  • grywalizacja
  • multimedialne podręczniki
  • interaktywne platformy i zasoby do uczenia się
  • soft skills / human skills
  • kluczowe kompetencje
  • mapowanie kompetencji
  • zarządzanie talentami w uczelniach technicznych

Włączająca atmosfera, sieciowanie, wymiana pomysłów, doświadczeń oraz przede wszystkim wzajemna inspiracja to elementy wyróżniające Konferencję eTEE.

Tak było podczas wcześniejszych edycji eTEE

Możesz podejrzeć wcześniejsze edycje Konferencji eTEE oraz zerknąć jak było ostatnio na eTEE w Gdańsku w 2022 roku.

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej