Artykuły
CeLiIDowy kalendarz adwentowy
Święta coraz bliżej, zapraszamy do wspólnego odliczania. Oczywiście dydaktycznego 😊, a jak!
Przy okazji pokażemy kolejną możliwość wykorzystania aktywności H5P – Renata Iwan przygotowała w niej wspaniały kalendarz, a z Ewą Zarzycką-Piskorz zadbałyśmy o zawartość.
Jak to działa?Zgodnie z mechaniką działania tradycyjnych kalendarzy adwentowych codziennie będziesz mieć możliwość otwarcia kolejnego okienka, w którym znajdziesz metodyczny[...]
H5P Interaktywne materiały – podstawy [ed. 3]
Trzecia edycja szkolenia „H5P Interaktywne materiały – podstawy” dobiegła końca. Podobnie jak poprzednio, chciałabym podzielić się przykładami materiałów stworzonych przez osoby uczestniczące w kursie.
Za każdym razem, kiedy prowadzę szkolenie z H5P jestem ciekawa czym mnie zaskoczą jego uczestnicy. Tradycyjnie jestem zaskakiwana wkładem merytorycznym do ćwiczeń – nie staram się nawet ukryć faktu, że mam[...]
Ocena CeLiID w badaniu jednostek administracyjnych AGH – podsumowanie wyników
W minionym roku akademickim (2023/24), zespół Pełnomocnika Rektora ds. jakości kształcenia zrealizował drugą edycję „badania programu studiów oraz warunków realizacji i obsługi administracyjnej procesów kształcenia”. Raporty zbiorcze z obu edycji są dostępne dla całej społeczności akademickiej, na stronie internetowej Centrum Organizacji Kształcenia w zakładce „ankietyzacja”. Dziś chcemy się przyjrzeć, jak oceniona została nasza jednostka.
Do[...]
Plan rozwojowy od CeL_ID na semestr zimowy 24/25
Wraz z początkiem nowego roku akademickiego udostępniamy plan rozwojowy CeLiIDu na semestr zimowy 24/25. A w nim harmonogram szkoleń. Zapraszamy do udziału i wspólnego rozwoju.
Plan będziemy uzupełniać na bieżąco, informując Was o wszystkim na naszej stronie, w Newsletterze i w mediach społecznościowych.
Plan w całość można też zobaczyć tutaj.
[...]
miniPrzewodnik osoby studiującej online 24/25
Rozpoczęcie 106. roku akademickiego to dokładnie dziś! A my na tę okoliczność przygotowaliśmy miniPrzewodnik dla osoby studiującej na rok 24/25 . Witajcie na pokładzie!
Nadal jesteśmy przekonani, że świat techonologii to dla Was bułka z masłem! Mimo tego, dmuchamy na zimne i, aby nic Was nie zaskoczyło, oddajemy w Wasze ręce ten miniPrzewodnik.
Klikajcie śmiało –[...]
miniPrzewodnik dydaktyka i dydaktyczki 24/25
Nowy rok akademicki w obszarze dydaktyki, platform e-learningowych i narzędzi wspierajacych dydaktykę to zawsze nowości i zmiany. Wszystko zebraliśmy w zaktualizowanej wersji miniPrzewodnik dla dydaktyków i dydaktyczek.
Przewodnik jest zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają u nas swoją karierę dydaktyczną, jak i wszystkich, którym mogą się przydać zebrane w jednym miejscu najważniejsze informacje o e-learningu[...]
Akademia Dydaktyki
Nowy rok akademicki rozpoczynamy inauguracją programu doskonalenia warsztatu dydaktycznego jakim jest Akademia Dydaktyki. Program składa się z trzech ścieżek, w zależności od stopnia zaawansowania.Zależy nam na stworzeniu dla Was optymalnych warunków do doskonalenia konkretnych umiejętności, a także do świadomego planowania ścieżki rozwoju dydaktycznego zgodnie z Waszymi potrzebami.
Akademia Dydaktyki [poziom 1]Dla kogo?Kurs skierowany jest[...]
Praca z talentami w AGH
Czy każdy z nas ma jakiś talent?.….to pytanie, towarzyszyło nam w Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki od dawna. Poszukując na nie odpowiedzi, pojawiały się kolejne: czym jest talent w kontekście rozwoju zawodowego? jak go rozpoznać w zespole? jak wykorzystać wiedzę o talentach w planowaniu pracy indywidualnej i zespołowej?
Koncepcją, która pomogła nam zgłębić temat i[...]
CUTIE. Spotkanie partnerów projektowych w Varaždin
W ubiegłym tygodniu w dniach 17 – 19 września mieliśmy okazję po raz kolejny wziąć udział w spotkaniu partnerów projektowych. Jak zawsze podsumowujemy i zbieramy informacje na temat naszych działań projektowych. Tym razem poświęciliśmy też sporo miejsca temu jak upowszechnić informacje na temat tego co już udało nam się zrobić w projekcie. Jesteśmy już obecni [...]
O ocenie szkoleń realizowanych przez CeLiID AGH
Jednym z najbardziej rozpoznawanych działań podejmowanych przez CeLiID AGH są szkolenia. Jednak czy wiecie, że większość naszych szkoleń podlega ewaluacji? Bardzo nam zależy na dobrej jakości naszych przedsięwzięć i ofercie dostosowanej do potrzeb osób uczących, w związku czym zbieramy i analizujemy różne dane z tym związane. Dziś chcemy się z Wami podzielić wybranymi wynikami naszych[...]