ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Artykuły

miniPrzewodnik osoby studiującej online 23/24

Inauguracja 105. roku akademickiego już za nami. A my w ślad za nią przygotowaliśmy zaktualizowaną wersję miniPrzewodnika osoby studiującej online na rozpoczęty rok 23/24 . Witajcie na pokładzie!

Nadal jesteśmy przekonani, że świat techonologii to dla Was bułka z masłem! Mimo tego, dmuchamy na zimne i, aby nic Was nie zaskoczyło, oddajemy w Wasze ręce ten[...]

Nagrania z Konferencji eTEE 2023

Miesiąc po IX Konferencji e-Technologie w Kształceniu Inżynierów, wciąż żywo wspominamy ten piękny czas. Wybitni goście, ogromna dawka wiedzy i serdeczności. W tym roku, w Krakowie, rozmawialiśmy o rozwoju dydaktyki przy wsparciu technologii oraz o kompetencjach miękkich, których AI wciąż nie potrafi zastąpić. Więcej o tematach przewodnich przeczytacie w artykule Agnieszki Chrząszcz IX KONFERENCJA ETEE[...]

Jakość kształcenia po szwedzku

Podczas spotkań i warsztatów, w których braliśmy udział w ramach wizyty studyjnej do Luleå Technical University (LTU) szczególnie dopytywaliśmy o organizację systemu zapewniania i poprawy jakości kształcenia w LTU.

AGH i LTU nieznacznie różni wielkość (LTU: ok. 17000 osób studiujących, ok. 1800 osób pracujących), ale przede wszystkim struktura organizacyjna (2 wydziały: Nauk Humanistycznych i Społecznych[...]

Plan rozwojowy od CeL_ID na semestr zimowy 23/24

Wraz z początkiem nowego roku akademickiego udostępniamy plan rozwojowy CeLu na semestr zimowy 23/24. A w nim harmonogram szkoleń ? Zapraszamy do udziału i wspólnego rozwoju.

Plan będziemy uzupełniać na bieżąco, informując Was o wszystkim na naszej stronie, w Newsleterze i w mediach społecznościowych.

Plan można też zobaczyć tutaj.

 

[...]

Talenty w AGH

W czerwcu ze środków projektu Doskonałość Dydaktyczna Uczelni oraz IDUB – Inicjatywa Doskonałości Uczelnia Badawcza, CeL_ID zorganizował badanie CliftonStrengths oraz warsztaty dla 115 pracowników naukowo-dydaktycznych oraz pracowników administracyjnych wspierających dydaktykę.

Po indywidualnym przeprowadzeniu badania Gallupa, osoby pracujące wzięły udział w 7 grupowych warsztatach dla grup współpracujących na co dzień ze sobą. Warsztaty dotyczyły pracy z[...]

Co nowego na Teams?

Od nowego roku akademickiego pracownicy AGH mogą organizować spotkania i wykłady online wyłącznie za pośrednictwem MS Teams. To narzędzie upowszechniło się na gruncie polskiej edukacji w czasie pandemii. Nadal jest wykorzystywane nie tylko na potrzeby spotkań społeczności uczelnianej, ale również w ramach współpracy międzyuczelnianej czy nawet projektów międzynarodowych. Microsoft stale rozwija i dodaje nowe funkcjonalności[...]

Transkrypcja nagrań z Webinaroteki CELiID

Od 2019 r. nasza Webinaroteka systematycznie powiększa się o nowe nagrania. Do tej pory zrealizowaliśmy ponad 60 webinarów, z czego znaczną większość w formule otwartej (dostępnej dla wszystkich osób zainteresowanych). Tematyka webinarów koncentrowała się wokół kilku głównych kategorii (rozwijaj się w dydaktyce, poznawaj narzędzia, twórz zasoby, komunikuj się skutecznie, zadbaj o siebie), a dobór tematów[...]

Co nowego na UPeL 2023/24

Wakacje to dla nas zawsze czas intensywnych przygotowań do nowego roku akademickiego. I jak co roku również w te wakacje zaktualizowaliśmy platformę UPeL. Od października 2023 pracujemy na najbardziej aktualnej wersji czyli 4.2. Dzięki temu mamy dostęp do kilku nowych funkcjonalności usprawniających pracę.

Przesuwanie elementów kursu w prawo

Na pewno niejednego i niejedną z Was[...]

System do zapisywania i monitorowania osiągnięć dydaktycznych pracowników

W ramach projektu „Doskonałość dydaktyczna uczelni”, numer umowy: MEiN/2022/DIR/1810,Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie zrealizowała zadanie:

Opracowanie założeń, prototypu oraz pilotażowe wdrożenie systemu do zapisywania i monitorowania osiągnięć dydaktycznych pracowników w kontekście oceny pracowniczej i potrzeb rozwojowych.

Podjęte działania: Opracowanie założeń, prototypu oraz pilotażowe wdrożenie systemu do zapisywania i monitorowania osiągnięć dydaktycznych pracowników w[...]

Zaangażuj osoby studiujące

W Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki w ramach Systemu Wsparcia Dydaktyki oferujemy dydaktykom i dydaktyczkom AGH różne formy wsparcia rozwoju ich kompetencji do nauczania. Wyniki badań doświadczeń, jakie przeprowadziliśmy w czerwcu 2022 roku, pokazują, że jedną z częściej wskazywanych trudności z jakimi spotykają się osoby prowadzące zajęcia jest brak zaangażowania i motywacji ze strony[...]
Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej