Artykuły
miniPrzewodnik osoby studiującej online 23/24
Inauguracja 105. roku akademickiego już za nami. A my w ślad za nią przygotowaliśmy zaktualizowaną wersję miniPrzewodnika osoby studiującej online na rozpoczęty rok 23/24 . Witajcie na pokładzie!
Nadal jesteśmy przekonani, że świat techonologii to dla Was bułka z masłem! Mimo tego, dmuchamy na zimne i, aby nic Was nie zaskoczyło, oddajemy w Wasze ręce ten[...]
Nagrania z Konferencji eTEE 2023
Miesiąc po IX Konferencji e-Technologie w Kształceniu Inżynierów, wciąż żywo wspominamy ten piękny czas. Wybitni goście, ogromna dawka wiedzy i serdeczności. W tym roku, w Krakowie, rozmawialiśmy o rozwoju dydaktyki przy wsparciu technologii oraz o kompetencjach miękkich, których AI wciąż nie potrafi zastąpić. Więcej o tematach przewodnich przeczytacie w artykule Agnieszki Chrząszcz IX KONFERENCJA ETEE[...]
Jakość kształcenia po szwedzku
Podczas spotkań i warsztatów, w których braliśmy udział w ramach wizyty studyjnej do Luleå Technical University (LTU) szczególnie dopytywaliśmy o organizację systemu zapewniania i poprawy jakości kształcenia w LTU.
AGH i LTU nieznacznie różni wielkość (LTU: ok. 17000 osób studiujących, ok. 1800 osób pracujących), ale przede wszystkim struktura organizacyjna (2 wydziały: Nauk Humanistycznych i Społecznych[...]
Plan rozwojowy od CeL_ID na semestr zimowy 23/24
Wraz z początkiem nowego roku akademickiego udostępniamy plan rozwojowy CeLu na semestr zimowy 23/24. A w nim harmonogram szkoleń ? Zapraszamy do udziału i wspólnego rozwoju.
Plan będziemy uzupełniać na bieżąco, informując Was o wszystkim na naszej stronie, w Newsleterze i w mediach społecznościowych.
Plan można też zobaczyć tutaj.
[...]
Talenty w AGH
W czerwcu ze środków projektu Doskonałość Dydaktyczna Uczelni oraz IDUB – Inicjatywa Doskonałości Uczelnia Badawcza, CeL_ID zorganizował badanie CliftonStrengths oraz warsztaty dla 115 pracowników naukowo-dydaktycznych oraz pracowników administracyjnych wspierających dydaktykę.
Po indywidualnym przeprowadzeniu badania Gallupa, osoby pracujące wzięły udział w 7 grupowych warsztatach dla grup współpracujących na co dzień ze sobą. Warsztaty dotyczyły pracy z[...]
Co nowego na Teams?
Od nowego roku akademickiego pracownicy AGH mogą organizować spotkania i wykłady online wyłącznie za pośrednictwem MS Teams. To narzędzie upowszechniło się na gruncie polskiej edukacji w czasie pandemii. Nadal jest wykorzystywane nie tylko na potrzeby spotkań społeczności uczelnianej, ale również w ramach współpracy międzyuczelnianej czy nawet projektów międzynarodowych. Microsoft stale rozwija i dodaje nowe funkcjonalności[...]
Transkrypcja nagrań z Webinaroteki CELiID
Od 2019 r. nasza Webinaroteka systematycznie powiększa się o nowe nagrania. Do tej pory zrealizowaliśmy ponad 60 webinarów, z czego znaczną większość w formule otwartej (dostępnej dla wszystkich osób zainteresowanych). Tematyka webinarów koncentrowała się wokół kilku głównych kategorii (rozwijaj się w dydaktyce, poznawaj narzędzia, twórz zasoby, komunikuj się skutecznie, zadbaj o siebie), a dobór tematów[...]
Co nowego na UPeL 2023/24
Wakacje to dla nas zawsze czas intensywnych przygotowań do nowego roku akademickiego. I jak co roku również w te wakacje zaktualizowaliśmy platformę UPeL. Od października 2023 pracujemy na najbardziej aktualnej wersji czyli 4.2. Dzięki temu mamy dostęp do kilku nowych funkcjonalności usprawniających pracę.
Przesuwanie elementów kursu w prawoNa pewno niejednego i niejedną z Was[...]
System do zapisywania i monitorowania osiągnięć dydaktycznych pracowników
W ramach projektu „Doskonałość dydaktyczna uczelni”, numer umowy: MEiN/2022/DIR/1810,Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie zrealizowała zadanie:
Opracowanie założeń, prototypu oraz pilotażowe wdrożenie systemu do zapisywania i monitorowania osiągnięć dydaktycznych pracowników w kontekście oceny pracowniczej i potrzeb rozwojowych.
Podjęte działania: Opracowanie założeń, prototypu oraz pilotażowe wdrożenie systemu do zapisywania i monitorowania osiągnięć dydaktycznych pracowników w[...]