ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Dydaktycy AGH w Lulea: Dziennik Podróży

Agnieszka Chrząszcz

30.05.2023

Artykuł opublikowany rok, 6 miesięcy i 21 dni temu.

Najlepiej uczyć się przez doświadczanie i to na własnej skórze, zatem postanowiliśmy wybrać się niemalże pod koło podbiegunowe aby podpatrzeć jak uczą i jak się uczą w Uniwersytecie Technicznym w Lulea.

Było to możliwe dzięki projektowi Doskonałość Dydaktyczna, współpracy między AGH a Lulea University of Technology, projektowi IDUB oraz wsparciu naszej Uczelni.  14 osób wyposażonych w ciepłą odzież i otwarte głowy wyruszyło na dydaktyczne safari aby podpatrzeć jak uczyć przedmiotów ścisłych i inżynieryjnych.

Przed wyjazdem zidentyfikowaliśmy kilka obszarów, którym szczególnie chcieliśmy się przyjrzeć:

  1. Elastyczne i szybkie wprowadzanie innowacji dydaktycznych w świecie papierologii
  2. Zmniejszająca się liczba osób studiujących
  3. Innowacyjność kierunków
  4. Motywacja: trudności z zaangażowaniem się w uczenie osób studiujących oraz rutyna wśród osób pracujących
  5. Współpraca i komunikacja między jednostkami

Podczas rozmów okazało się, że nasze trudności są podobne pomimo sporego geograficznego dystansu dzielącego nasze uczelnie.

Dziennik podróży powstał dzięki pracy Marii, Pawła, Kasi i Agnieszki
Zdjęcia autorstwa: Michał

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej