Drugi dzień wizyty upłynął pod znakiem innowacji edukacyjnych. Pierwsza w tym dniu prezentacja poświęcona została Teaching Academy, której celem jest ułatwienie współpracy nauczycieli akademickich różnych wydziałów uniwersytetu i tym samym podnoszenia jakości kształcenia.
Innowacje edukacyjne to także przestrzeń – nowoczesne i samowystarczalne budynki uczelni, multimedialne sale wykładowe, przestrzenie do samodzielnej nauki dla studentów. Poznaliśmy w jaki sposób przeprowadzono modernizację kampusu uczelni, którą niejako wymogło kilka elementów, jak wprowadzenie blended learning w szerokim zakresie, stale wzrastająca liczba studentów i chęć zoptymalizowania wykorzystania już istniejących sal zajęciowych. Dowiedzieliśmy się, w jaki sposób wprowadzano zmiany, jakie elementy brano pod uwagę, w jaki sposób przeprowadzono analizy w celu maksymalnej poprawy jakości infrastruktury i jej zarządzania, ujednolicenia standardów wyposażenia sal (np. multimedia, funkcjonalne meble), co jest istotne nie tylko z punktu widzenia osób prowadzących zajęcia, ale przede wszystkim stworzenia jak najlepszych warunków przekazywania wiedzy i nauki dla studentów. Mieliśmy również okazję zwiedzić kilka multimedialnych i multifunkcjonalnych sal wykładowych i ćwiczeniowych, obejrzeć strefy do samodzielnej nauki zaprojektowane z wielką dbałością i uwagą.