10:2
3-2-1
4 kąty
Action Mapping
Burza mózgów
Coaching
Debata oksfordzka
Demonstracja, instruktaż, pokaz
Design thinking
Diagram Ishikawy
Dwa bieguny
Dyskusja
e-tywność
Elementy myślenia wizualnego
Grywalizacja, gamifikacja
Informacja zwrotna [Feedback]
Jigsaw
Karty wyjścia
Kształcenie mieszane [Blended learning]
Kształcenie zdalne
Mentoring
Metoda ćwiczebna
Metoda problemowa [Problem based learning]
Metoda projektowa [Project based learning]
Metoda warsztatowa [Workshop]
Mini wykład
MOSCOW
Nauczanie przez dociekanie [Inquiry based learning]
Nauczanie rówieśnicze [Peer learning]
Odwrócona klasa [Flipped classroom]
Opowiadanie (Storytelling)
Praca grupowa [Group work]
Praca z tekstem przewodnim / materiałem źródłowym
Pytania sokratejskie
Studium przypadku [Case study]
Team Based Learning
Think-pair-share
Tutoring
World Cafe
Wykład
Wzajemne ocenianie [Peer assessment]
“Zblendowanie” laboratoryjnych technik nauczania multimediów
Angażowanie dzięki quizom i gamifikacji
Interaktywne materiały dydaktyczne
Jak pracować ze studentami pierwszego roku aby potrafili się uczyć
Kurs e-learningowy o finansach
Modelowanie wspierane design thinking i protokołem badawczym
Nauczanie rówieśnicze na sterydach
Nauczanie symulacji układów elektronicznych
Odwróć zajęcia na swoją korzyść
Odwrócone zajęcia z matematyki stosowanej
Problem, kontekst, motywacja czyli PBL na ćwiczeniach laboratoryjnych
Trening informacji zwrotnej
Tutoriale w nauce przedmiotów podstawowych
Czym jest tutoring?
Tutoring w AGH
Rodzaje tutoringu w AGH
Historia tutoringu w AGH
Poznaj tutorów AGH
Zasoby
Kontakt
Nowoczesne metody kształcenia