1. Zapraszanie osób spoza AGH
W przypadku gdy prowadzącym wykład jest osoba spoza AGH w utworzonym spotkaniu można zaprosić osoby. W zależności od wybranej autoryzacji (na etapie zakładania pokoju) system wysyła link z hasłem / tokenem na podany adres. Zapraszanie działa tylko w trybie webinaru.
2. Przydzielanie plików prezenterom
Pliki dostępne są tylko dla konkretnego pokoju. Zniknęła zatem trudność polegająca na dostępie do wszystkich prezentacji. Po zamknięciu spotkania pliki zostają usunięte.
3. Współdzielenie ekranu przez uczestników
Możliwość przypisania uprawnień współdzielenia ekranu każdemu uczestnikowi. Pozwala to na demonstrowanie części lub całego ekranu a także dowolnej aplikacji przez studentów.
4. Pokój “spotkanie” – rozszerzony do 30 uczestników
W zgodzie z regulaminem studiów teraz grupy do 30 studentów będą mogły korzystać z zajęć w trybie “spotkania”. Możliwe jest włączenie jednocześnie 30 strumienie audio i 25 strumienie wideo.
5. 200 równoległych wykładów po 200 osób
W obecnym planie możemy jednocześnie prowadzić do 200 wykładów, dla 200 osób każdy. Nie ma zatem potrzeby rezerwowania wykładów z dużym wyprzedzeniem.
6. Sprawdzanie obecności na ćwiczeniach
Prócz uruchomienia frekwencji możliwe jest także poproszenie studentów o zgłoszenie swojej obecności na czacie. Pobranie historii czatu jako arkusz csv pozwala na wygenerowanie listy obecności.