Dubel Anna
Akredytowany Praktyk Tutoringu
Współpracowałam z IIASA, w Austrii, w projektach w 6. i 7. Programie Ramowym UE, dotyczących skutecznych rozwiązań adaptacyjnych do zmian klimatu w obszarach woda-rolnictwo-energia.
W ramach stypendium Marie Curie współpracowałam z Fondazione ENI Enricco Mattei nad rozwojem wielokryterialnego partycypacyjnego podejścia do projektowania wykonalnych ekonomicznie i zrównoważonych rozwiązań w zakresie gospodarki wodnej i ochrony przeciwpowodziowej.
Uczestniczyłam w programie Climate-KIC Pioneers into Practice, badając czynniki i instrumenty dla zielonych innowacji w MŚP i startupach w Polsce i Wielkiej Brytanii w Birmingham Science Park na Aston University. W Stowarzyszeniu Centrum Rozwiązań Systemowych, którego jestem członkiem założycielem, rozwijamy symulacje społeczne i gry bazujące na modelowaniu i myśleniu systemowym. Współpraca z Instytutem Ochrony Środowiska-PIB pozwala mi na rozwijanie i konsultowanie planowanych rozwiązań polityki środowiskowej. Często recenzuję również projekty naukowo-badawcze i biznesowe.
Jestem osobą bardzo kreatywną o szerokich zainteresowaniach, empatyczną i ciekawą świata, a wieloletnie doświadczenie współpracy z zagranicznymi instytucjami badawczymi ukształtowało mój systemowy sposób myślenia i adaptacyjno-partycypacyjne podejście do pracy, którymi chętnie się podzielę.
Tutoring rozwojowy może być wsparciem w rozwoju kompetencji biznesowych, w szczególności międzynarodowych, pozwoli na diagnozę mocnych stron i doskonalenie kluczowych kompetencji tutoranta/ki, jak również pracę nad tym, aby własne ograniczenia nie stanowiły blokady rozwoju.
Tutoring naukowy może dotyczyć zagadnień związanych z analizą ekonomiczną, zrównoważonym rozwojem, ekonomicznymi konsekwencjami zmiany klimatu lub jeśli ktoś zastanawia się jak rozwinąć swoje zainteresowania i pomysły w przedsięwzięcia biznesowe i/lub badania naukowe.