Krzysztof M. Maj
Akredytowany Praktyk Tutoringu
Łatwiej mi powiedzieć, czego nie znoszę we współczesnej edukacji niż to, co w niej cenię, dlatego najprościej – postrzegam tutoring jako okazję do ucieczki od wszystkich strupieszałych form nauczania i okazję do zrobienia wspólnego projektu lub po prostu porozmawiania o zainteresowaniach fantastyką, grami czy światotwórstwem, na których rozwój zwykle nie ma okazji.
Preferuję pracę warsztatową z wykorzystaniem map myśli oraz metodologii Agile. Tutoring jest jednak też okazją do wsparcia i takie oferuję, zarówno jeśli chodzi o kształtowanie warsztatu światotwórczego, jak i naukowego.
Dwa ważne zastrzeżenia:
1. Tutoring nie jest cyklem wykładów ani spotkań, których celem jest bierny transfer wiedzy i umiejętności. Dlatego na pierwszym spotkaniu precyzyjnie wyznaczamy punkt zbieżny naszych wspólnych zainteresowań i zastanawiamy się nad tym, w rozwoju których tutoring może być najbardziej pomocny, a następnie realizujemy w ramach tego dowolny projekt w ramach zapotrzebowań Tutoranta.
2. Najlepiej pracuje mi się zdalnie lub hybrydowo. Mam w domu sprzęt, który umożliwia dynamiczne odpalanie najnowszych tytułów growych, co jest dość kluczowe i w groznawstwie, i w światotwórstwie, które zwykle też zyskuje na wspomaganiu specjalistycznym oprogramowaniem.
Zainteresowanych wglądem w to, jak wygląda taki styl pracy, odsyłam do mojego kursu online na platformie Open AGH:
https://open.agh.edu.pl/zasob/swiatotworstwo-w-grach-komputerowych/
https://www.youtube.com/c/KrzysztofMMaj
https://about.me/krzysztof.m.maj
https://www.researchgate.net/profile/Krzysztof-Maj