Lach Stanisław
Pracuję na stanowisku adiunkta naukowo-dydaktycznego na Wydziale Geodezji Górniczej i Inżynierii Środowiska.
Prowadzę zajęcia dydaktyczne z następujących przedmiotów:
- mechanika płynów
- hydrologia
- budowle hydrotechniczne
- urządzenia do przesyłu wody
- podstawy projektowania wodociągów i kanalizacji
- sieci i instalacje wodociągowo-kanalizacyjne
- zapory i elektrownie wodne
- regulacja stosunków wodnych i ochrona przeciwpowodziowa
- projektowanie ujęć wody powierzchniowej
- zarządzanie zlewniowe i ochrona przeciwpowodziowa
Obecnie jestem członkiem zespołu realizującego grant pt. „Opracowanie koncepcji zintegrowanego zarządzania jakością wody w zbiornikach zaporowych z wykorzystaniem modelowania relacji zlewnia – zbiornik wodny”.
Zapraszam osoby chcące się rozwijać i podnosić swoje kompetencje zarówno w ramach tutoringu naukowego, jak i rozwojowego (m.in. praca w grupie, umiejętność krytycznego myślenia, kreatywność, komunikacja, współpraca, rozwiązywanie problemów, praca nad przygotowywaniem dobrych prezentacji multimedialnych, zarządzanie czasem, organizacja pracy, piśmienność (cyfrowa, medialna, wypowiadanie się w mowie), samodoskonalenie, radzenie sobie ze stresem i emocjami podczas wystąpień publicznych, wytrwałość).
Nie każdy cel można łatwo zrealizować, ale osiąganie ich powoduje, że stajemy się szczęśliwsi i bardziej pozytywnie nastawieni. Cele są narzędziem pozwalającym wzmocnić poczucie własnej wartości i pewność siebie.
Uważam, że tutoring opiera się na założeniu, że człowiek posiada duży, często ukryty i nie w pełni wykorzystany potencjał, który w odpowiednich warunkach może się ujawnić. Rozwój nie polega więc tylko na zdobywaniu nowej wiedzy czy umiejętności, lecz także na uzewnętrznianiu niewykorzystanych możliwości.
Prywatnie uwielbiam podróżować, słuchać muzyki rockowej, wędrówki górskie oraz jazdę na rowerze.
https://orcid.org/0000-0002-6378-7838
https://www.researchgate.net/profile/Stanislaw-Lach