ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Łyp-Wrońska Katarzyna

Stawiam na empirystyczne podejście do życia. Tutoring jest dla mnie relacją partnerską, stąd ważne są dla mnie zajęcia w plenerze, tak abyśmy mogli się poznać nie tylko w warunkach laboratoryjnych.

Akredytowany Praktyk Tutoringu

Moja droga w pigułce:
– W Warszawie ukończyłam studia: inżynierskie, magisterskie na dwóch kierunkach, pedagogiczne, podyplomowe oraz doktoranckie.
– Studiowałam także na Uniwersytecie w Leuven (Belgia) oraz Uniwersytecie w Zagrzebiu (Chorwacja)
– W latach 2018-2020 byłam koordynatorem wydziałowym oraz trenerem w projekcie, p.n. „Interdyscyplinarny wymiar kompetencji w krajowych inteligentnych specjalizacjach”, w którym wzięło udział ponad 600 studentów z AGH
– O nowoczesnych metodach kształcenia, w tym tutoringu, uczyłam się w ramach projektu MNiSW: „Mistrzowie Dydaktyki”, w jednym z najlepszych Uniwersytetów w Europie – Uniwersytecie w Groningen (Holandia)

Co więcej?

Gdybym miała wskazać najbardziej inspirującą czynność powiedziałabym, że jest nią poznawanie innych ludzi. Ta dość prozaiczna czynność sprawia, że przyjmuje różne perspektywy i potrafię postawić się na czyimś miejscu. Jestem otwarta na różne dyskusje. W życiu kieruje się ciekawością i odwagą. To coś co stoi u podnóża wielkich odkryć ale też i niesamowitych ludzi. Uwielbiam pokonywać własne słabości. Stawiam na rozwój i zdrowie. Dużo biegam. W wolnych chwilach gram na pianinie i śpiewam. Gdy tylko nadarza się okazja podróżuję i pochłaniam książki, zazwyczaj psychologiczne i historyczne.

Moje zainteresowania naukowe są interdyscyplinarne: inżynieria materiałowa, inżynieria mechaniczna, nauki o zarządzaniu i jakości.

Tutoring jest dla mnie czasem zrozumienia, współpracy ale przede wszystkim dialogiem. To Relacja Partnerska – mająca na celu rozwój osobisty i zawodowy, oparta na: aktywnym słuchaniu, zaangażowaniu, odpowiedzialności, krytycznym myśleniu, życzliwości, zrozumieniu i elastyczności.
Nie mogę się doczekać by poznać Twoje talenty by w trakcie tutoringu wspólnie przekształcić je w konkretne cele.

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej