Majchrowska Magdalena
„Ludzie z natury są różni, dobry nauczyciel oprócz przekazywania wiedzy jest mentorem, angażuje studenta, prowokuje i pobudza do myślenia”- dążę do tego, aby być takim właśnie tutorem. Podczas spotkań staram się, aby moi studenci rozbudzili w sobie chęci do samorozwoju i eksplorowania świata. Są to osoby pełne kreatywności i pasji nawet jeśli na początku nie mają świadomości, że drzemie w nich ogromny potencjał.
W trakcie spotkań dążę do nawiązania relacji, która pozwoli na otwarty dialog, swobodną atmosferę i wzajemny szacunek.
W tutoringu rozwojowym stawiam na indywidualne podejście do każdego tutoranta, wykorzystując narzędzia dopasowane do jego potrzeb i wspomagające realizację celów. Każde spotkanie to indywidualny program, którego scenariusz tworzy się w trakcie tutoringu.
W pracy dydaktycznej stosuję nowoczesne metody aktywizacji studentów. Na spotkaniach ze studentami stosuję nowoczesne metody aktywizacji, aby młodzi ludzie zawsze wychodzili z „laborek” zadowoleni i zachęceni do poszerzania horyzontów.
Wciąż się rozwijam i doszkalam w zakresie nowoczesnych metod nauczania.
Jako naukowiec prowadzę badania z obszaru recyklingu wiór aluminiowych oraz badania materiałów kompozytowych wytworzonych metodą metalurgii proszków. Fascynuje mnie morfologia drobnodyspersyjnych materiałów metalicznych wykorzystywanych zarówno w konwencjonalnych metodach spiekania jak i do wydruku 3D.
Prywatnie, od dwóch lat z zaangażowaniem odkrywam świat mojej małej indywidualistki, Hani.