Ożadowicz Andrzej
Jestem pracownikiem naukowo-dydaktycznym i obydwa te elementy są dla mnie wyzwaniem w zakresie organizacji pracy z ludźmi. Dla mnie możliwość pracy z osobami młodymi otwiera nowe obszary aktywności, zarówno przede mną jak i przed studentami.
Dlatego też format tutoringu, pozwalający na nieszablonowy, partnerski wymiar współpracy ze studentem traktuję jako szczególne wyzwanie, które przyniesie obopólne korzyści. Ze swej strony oferuję wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie w organizacji pracy naukowej oraz realizacji praktycznych projektów technicznych, które umożliwią Ci zdobycie nowych umiejętności przez uczestników kursu tutoringu.
Jednocześnie jestem otwarty na pomysły, idee formułowane przez młodych adeptów nauk inżynierskich, którzy mają ambicje rozwijać się i w pełni korzystać z oferty naukowych aktywności na uczelni.
Kształtowanie umiejętności szerokiego, wieloaspektowego spojrzenia na zagadnienia naukowe, eksperymentalne czy projekty inżynierskie, z aktywnym wykorzystaniem potencjału młodego Studenta to moim zdaniem kluczowy element strategii w tutoringu.
Jako kierujący pracami w Laboratorium Automatyki Budynkowej AutBudNet AGH od wielu lat prowadzę zajęcia dydaktyczne i projekty badawcze w obszarze tzw. inteligentnych domów i budynków, jednak pojmowanych w coraz szerszej perspektywie innowacyjnych rozwiązań i technologii. Ich zastosowania dotyczą m.in. poprawy efektywności energetycznej budynków, wdrożenia nowych mechanizmów sztucznej inteligencji i technologii Internetu Rzeczy w budynkach oraz wykorzystania innowacyjnych technik komputerowych, sieciowych w organizacji zaawansowanych systemów zarządzania budynkami, ich zasobami oraz energią.
Nauka i nowoczesne technologie, człowiek i jego umysł oraz nowe, wciąż nowe pomysły, wraz z ukierunkowaniem na rozwiązanie realnych potrzeb i problemów technicznych oraz naukowych, to coś nad czym warto popracować. Jeżeli też tak myślisz – zapraszam. Do dzieła!
https://sites.google.com/agh.edu.pl/andoza