Roszko Aleksandra

Tutoring dla mnie to zindywidualizowana forma edukacji, dobrana zarówno pod osobę tutora/ki jak i tutoranta/tki. Uważam, że to wspólna podróż w krainie rozwoju naukowego i osobistego.
Lubię ciekawostki, zagadki i łączenie kropek prowadzące do zrozumienia danego zagadnienia. Prawie jak w powieściach kryminalnych, które lubię czytać lub słuchać.
Moje naukowe zainteresowania dotyczą analizy eksperymentalnej. Mam doświadczenie w pracy laboratoryjnej z cieczami, z cieczami z nanocząstkami (nazywanymi nanopłynami), badaniami właściwości czy obróbką i analizą danych.
Wspólnie wyznaczymy drogę do osiągnięcia zamierzonego celu, z którym tutorant/tka przyjdzie.
W zależności od konkretnej tematyki tutoringu, będę mogła pomóc z warsztatem pracy laboratoryjnej, naukową charakterystyką wyników oraz ich późniejszym opisem i analizą.
A w zagadnieniach rozwoju osobistego skupimy się na odkryciu mocnych stron i pracy z nimi, poszukamy patentów i trików na siebie, aby skuteczniej działać, bo weźmiemy też pod lupę czynniki, które wstrzymują przed podjęciem skutecznych działań (tj. nadmierny perfekcjonizm czy prokrastynacja).
Niemniej jednak w tej spersonalizowanej metodzie dydaktycznej widzę miejsce na swobodę.
Będę towarzyszyć i rekomendować.