ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Repozytorium i rekrutacja na praktyki

Beata Tworzewska-Pozłutko

14.10.2018

Artykuł opublikowany 6 lat, miesiąc i 4 dni temu.

Inspiratorka: dr inż. Katarzyna Gdowska (Wydział Zarządzania, AGH)

 

Do czego wykorzystujesz platformę UPeL?

Korzystam z niej na dwa sposoby. Dla każdego z prowadzony przeze mnie kursów stacjonarnych przygotowuję wsparcie w postaci kursu-repozytorium na platformie oraz prowadzę z pomocą platformy rekrutację i wsparcie dla studentów, którzy biorą udział w Programie Praktyk Forum Ekonomicznego w Krynicy.

Dla każdego kursu, który prowadzę stacjonarnie tworzę kurs-repozytorium na platformie. Taki kurs-repozytorium zawiera:

Fragment treści zajęć
  • forum (forum ułatwia mi komunikację z grupami studenckimi, za pomocą platformy mogę bardzo szybko wysłać informacje do odpowiedniej grupy i mieć gwarancję, że wszyscy ją otrzymali).
  • wszystkie potrzebne materiały w wersji cyfrowej;
  • treści zadań; (studenci na zajęcia przynoszą wydrukowane polecenia lub korzystają z nich za pomocą telefonów)
  • testy sprawdzające wiedzę;
  • dodatkowe elementy (linki do ciekawych kont na Twitterze, linki do filmów ilustrujących omawiane zagadnienia)

Co jest główną zaletą tak zorganizowanej pracy?

Taka wspólna przestrzeń w kursie-repozytorium jest przydatna zwłaszcza w przypadku studiów zaocznych. Ze studentami zaocznymi widzę się dość rzadko, wszelkie kwestie organizacyjne wolę więc ustalać poprzez platformę, wtedy gdy już się z nimi spotkam cały czas mogę wykorzystać na działania dydaktyczne.

Po kilku latach pracy, nie wyobrażam sobie już kursu stacjonarnego bez kursu-repozytorium na platformie.

Platforma dobrze się sprawdza również do zadań organizacyjnych. Z jej pomocą mogę łatwo zorganizować rekrutację dla studentów, którzy chcą wziąć udział w Programie Praktyk Forum Ekonomicznego w Krynicy (Instytut Studiów Wschodnich). Poza organizacją zgłoszeń na praktyki, platforma umożliwia również dostarczenie zainteresowanym niezbędnych instrukcji, dokumentów i wskazówek dotyczących rekrutacji.

 

Bardzo dziękuję za rozmowę!

 

Wsparcie organizacji praktyk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Katarzyna Gdowska – adiunkt badawczo-dydaktyczny na Wydziale Zarządzania AGH, prowadzi zajęcia z badań operacyjnych i ich zastosowań w problemach decyzyjnych w transporcie i logistyce. Tutor akademicki, absolwentka projektu “Mistrzowie Dydaktyki”. Wykładowca Akademii AGH Junior. Koordynator i lider kilku międzynarodowych projektów dydaktycznych. W każdym kursie wykorzystuje narzędzia Edu-IT, głównie na uczelnianej platformie Moodle – repozytoria materiałów, quizy, wiki, zadania indywidualne i grupowe.

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej