ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Rozwój kompetencji

Anna Bajer-Leńczowska

31.10.2023

Artykuł opublikowany rok, miesiąc i 21 dni temu.

W ramach projektu „Doskonałość dydaktyczna uczelni”,
numer umowy: MEiN/2022/DIR/1810, Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie zrealizowała zadanie:
Warsztaty mentorskie dla kadry dydaktycznej oraz kadry wspierającej dydaktykę dotyczącej pracy z talentami.

W wyniku przeprowadzenia procedury przetargowej została wyłoniona firma The Shift House sp.z.o.o., z którą została podpisana umowa KC-ZP.272-134/23.
Zakupiono testy CliftonStrenghts do szacowania potencjału rozwojowego pracowników dydaktycznych i kadry wspierającej proces dydaktyczny dla 85 osób.
W terminie 19-29.06.2023 zostały przeprowadzone warsztaty dla 85 osób.
Osiągnięte rezultaty: Indywidualna diagnoza talentów narzędziem Gallup CliftonStrenghts była bazą dla drugiego etapu czyli udziału w warsztatach zespołowych, podczas którego uczestnicy zostali wyposażeni w narzędzia umożliwiające rozwijanie silnych stron i wykorzystywanie ich świadomie w praktyce dydaktycznej. Każda z osób uczestniczących otrzymała indywidualną diagnozę 34 talentów oraz wypracowała sposoby pracy z nimi w kontekście kształcenia.
Korzyści z warsztatu: praca z talentami w obszarze dydaktyki wpisuje się w szerszą koncepcję wspierania liderów dydaktyki w AGH czyli osób, które wyróżniają się wśród osób wspierających kształcenie. Prowadzić ma to do bardziej świadomego rozwijania się w tym obszarze oraz umożliwić lepszą współpracę między dydaktykami a pracownikami niebędącymi nauczycielami akademickimi, zgodnie z celem strategicznym Systemu Wsparcia Dydaktyki: współpraca między społecznością AGH.

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej