ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Studia przypadków i dobre praktyki STEM

Anna Bajer-Leńczowska

31.10.2023

Artykuł opublikowany rok, miesiąc i 21 dni temu.

W ramach projektu „Doskonałość dydaktyczna uczelni”,
numer umowy: MEiN/2022/DIR/1810, Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie zrealizowała zadanie:

Rozbudowa OPEN AGH o studia przypadków i dobre praktyki dydaktyczne STEM.

Podjęte działania: opracowanie wzoru opisu przypadku oraz wzoru opisu metody dydaktycznej. Opracowanie 22 studiów przypadków wdrożeń konkretnych metod dydaktycznych stosowanych przez prac. nauk-dyd. w zajęciach o profilu ścisłym i technicznych wg. wypracowanego wzoru opisu. Opracowanie katalogu 46 metod dydaktycznych. Publikacja w serwisie OPEN AGH na licencji CC BY SA pozwalającej na dowolne wykorzystanie przez użytkowników. Wykonawcy zostali wyłonieni spośród najlepszych prac. nauk-dyd. (analiza ocen w ankietach studenckich, udział w projekcie da najlepszych dydaktyków “Gepardy Dydaktyki”, laureaci konkursu studenckiego “Laur Dydaktyka”, uczestnicy “Mistrzów Dydaktyki” itp) oraz metodyków kształcenia z zespołu Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki.
Osiągnięte rezultaty. Produkty: Katalog metod dydaktycznych online. 22 studia przypadków praktyk dydaktycznych online. www.cel.agh.edu.pl na licencji Creative Commons By SA 4.0. Program Szkoły Trenerów Akademickich.

Wykorzystanie efektów: opracowane materiały posłużą jako materiał referencyjny i informacyjny, Katalog Metod zostanie wykorzystany w Syllabusie AGH do uzupełnienia opisów zajęć.

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej