Inquiry-Based Learning, Problem-Based Learning i Project-Based Learning to trzy kluczowe modele, które odmienią Twoje podejście do nauczania. Czy chcesz poznać tajniki zdobywania wiedzy poprzez badania, rozwijać krytyczne myślenie i kreatywność studentów i studentek? Teraz masz szansę zgłębić te fascynujące metody i wprowadzić je do swojej dydaktyki.
Podczas tego szkolenia:
- odkryjesz esencję Inquiry-Based Learning, Problem-Based Learning i Project-Based Learning;
- zaprojektujesz własne zajęcia, które otworzą osobom studiującym drzwi do nowych możliwości;
- zyskasz cenne wskazówki i feedback, które pozwolą Ci doskonalić praktyki dydaktyczne w zakresie model STEM.
Razem z nami zanurz się w ten fascynujący świat, który wyznaczy nowe standardy w nauczaniu. Zarezerwuj czas w swoim kalendarzu i dołącz do naszego szkolenia z dydaktyki STEM. Razem możemy wpłynąć na rozwój edukacji i kształtować przyszłość studentów.
Forma: stacjonarne warsztaty (Czarnowiejska 50b, sala poddasze)
spotkanie: 18.11.2024,, g. 10:00-13:00
spotkanie: 25.11.2024, g. 10:00-13:00
spotkanie: 2.12.2024, g. 10:00-13:00
spotkanie: 9.12.2024 ,g. 10:00-13:00
Potwierdzenie: certyfikat
Prowadzenie: Karolina Kaczmarska
Zapytaj o szczegóły: karolina.kaczmarska@agh.edu.pl
Szkolenie jest realizowane w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza (IDUB). W szkoleniu mogą wziąć udział wyłącznie osoby zatrudnione w AGH w roli dydaktycznej lub badawczo-dydaktycznej. Wypełnienie formularza zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zasad udziału w programie doskonalenia kompetencji dydaktycznych.