Jeśli wyniki ankiet studenckich to dla Ciebie za mało i zastanawiasz się, jak dowiedzieć się czegoś więcej o swoich zajęciach…
Jeśli nigdy nie dostałeś żadnego komentarza do Twoich działań i nie wiesz, jak to rozumieć…
Jeśli wszystkie komentarze są negatywne…
Jeśli wprowadzasz nowe metody kształcenia i nie wiesz, jak odbierają to osoby studiujące…
Jeśli chciał(/a)byś dialogu o zajęciach, a słyszysz ciszę…
Jeśli chcesz coś zmienić, ale w sumie nie wiesz, czego potrzebuje to pokolenie…
… to zapraszam Cię na szkolenie z ewaluacji zajęć dydaktycznych.
Zbieranie użytecznej dla Ciebie informacji zwrotnej od studentek i studentów to wielka sztuka. Jak robić to prosto i skutecznie?
W czasie szkolenia nauczysz się:
- korzystać z ewaluacji bieżącej, połowicznej i końcowej,
- konstruować ankietę ewaluacyjną;
- formułować pytania, które pomogą Ci uzyskać odpowiedzi wynikające z celów, jakie sobie stawiasz;
- stosować alternatywne metody ewaluacji zajęć;
- radzić sobie z przyjmowaniem informacji zwrotnej i umiejętnie z niej skorzystać.
A na koniec zaprojektujesz własne narzędzie do ewaluacji zajęć.
Warsztat poprzedzony jest samodzielną pracą online na platformie UPeL (ok. 90 min), po warsztacie do realizacji zostanie krótkie zadanie online (ok. 45 min).
Termin szkolenia: 4.11 – 14.11.2024
Praca na UPeL przed warsztatem: 4.11 – 6.11.2024
Data warsztatu stacjonarnego: 7.11.2024
Praca na UPeL po warsztacie: 7-14.11.2024
Forma: mieszana (część online i stacjonarne warsztaty)
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Anna Chyła achyla@agh.edu.pl,
Ekspertka ds. badań: Kornelia Kucharska