ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Flipped classroom, czyli jak odwrócić zajęcia

Edycja IX
stacjonarnie/online
8 godz. dydaktycznych
5,00
ocena uczestników

10.03-25.03.2025

Jeśli znudziły Cię już miniwykłady podczas ćwiczeń i poszukujesz ciekawych form oraz sposobów aktywizacji osób studiujących do samodzielnej pracy, to nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu. Pokażemy Ci jak mieszać (blended learning) formy online i stacjonarne z zastosowaniem modelu odwróconej klasy, czyli flipped classroom.

Co oznacza w praktyce postawienie „na głowie” tradycyjnego modelu zajęć? Jak najlepiej wykorzystywać czas spotkania twarzą w twarz ze studentami? Dlaczego warto przesłać studentom materiały do samodzielnej nauki przed zajęciami? Jak znaleźć czas na pracę indywidualną ze studentami? Odpowiedzi pomoże nam odnaleźć właśnie Flipped Classroom.

Podczas szkolenia:

    • doświadczysz na sobie modelu pracy w klasie odwróconej;
    • zaprojektujesz własnej zajęcia w tym podejściu, otrzymując bogatą informację zwrotną.

Aby ukończyć szkolenie i uzyskać certyfikat oraz cyfrową odznakę:

  • zapoznaj się z wprowadzającym materiałem dydaktycznym i wykonaj 2 zadania w kursie na UPeL wg zamieszczonych w nich instrukcji w terminach określonych w przewodniku po szkoleniu,
  • weź aktywny udział w warsztatach stacjonarnych,
  • zaprojektuj jedne zajęcia w modelu Flipped Classroom i udziel informacji zwrotnej przydzielonej pracy [aktywność Warsztat w kursie na UPeL].

Warsztat poprzedzony jest samodzielną pracą online na platformie UPeL (ok. 45 min)

Termin szkolenia: 10.03-25.03.2025
Praca na UPeL: 10.03-14.03.2025
Daty warsztatów stacjonarnych (do wyboru): (CELIID, Czarnowiejska 50b, III PIĘTRO, sala PODDASZE)

  • 18.03 [wtorek], godz. 10:00-13:45 [grupa 1]
  • 19.03 [środa], godz. 10:00-13:45 [grupa 2]

Praca na UPeL (po warsztacie, wdrożenie): 20.03-25.03.2025 [nadesłanie pracy zaliczeniowej i udzielenie informacji zwrotnej do jednej przydzielonej pracy]

Forma: mieszana (część online i stacjonarne warsztaty)
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Kamila Gandecka, Marta Stąporek
Kontakt: Kamila Gandecka (kgandecka@agh.edu.pl), Marta Stąporek (staporek@agh.edu.pl)

 

Może Cię też zainteresować

Wasze rekomendacje

Polecam, ponieważ obecny sposób prowadzenia zajęć nie angażuje studentów w wystarczającym stopniu. Dodatkowo studenci posiadają różne tempo przyswajania wiedzy, a ta metoda pozwala im na wcześniejsze przygotowanie się do zajęć.

Szkolenie umożliwia poznanie i przećwiczenie w praktyce nowej metody dydaktycznej, dlatego uważam, że warto wziąć w nim udział.

Kurs jest bardzo ciekawie zorganizowany. Od samego początku wprowadza nas w założenia flippowania w dydaktyce. Uczestnicy testują na sobie poszczególne elementy odwróconej klasy.

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej