Jeśli znudziły Cię już miniwykłady podczas ćwiczeń i poszukujesz ciekawych form oraz sposobów aktywizacji osób studiujących do samodzielnej pracy, to nie może Cię zabraknąć na tym szkoleniu. Pokażemy Ci jak mieszać (blended learning) formy online i stacjonarne z zastosowaniem modelu odwróconej klasy, czyli flipped classroom.
Co oznacza w praktyce postawienie „na głowie” tradycyjnego modelu zajęć? Jak najlepiej wykorzystywać czas spotkania twarzą w twarz ze studentami? Dlaczego warto przesłać studentom materiały do samodzielnej nauki przed zajęciami? Jak znaleźć czas na pracę indywidualną ze studentami? Odpowiedzi pomoże nam odnaleźć właśnie Flipped Classroom.
Podczas szkolenia:
-
- doświadczysz na sobie modelu pracy w klasie odwróconej;
- zaprojektujesz własnej zajęcia w tym podejściu, otrzymując bogatą informację zwrotną.
Aby ukończyć szkolenie i uzyskać certyfikat oraz cyfrową odznakę:
- zapoznaj się z wprowadzającym materiałem dydaktycznym i wykonaj 2 zadania w kursie na UPeL wg zamieszczonych w nich instrukcji w terminach określonych w przewodniku po szkoleniu,
- weź aktywny udział w warsztatach stacjonarnych,
- zaprojektuj jedne zajęcia w modelu Flipped Classroom i udziel informacji zwrotnej przydzielonej pracy [aktywność Warsztat w kursie na UPeL].
Warsztat poprzedzony jest samodzielną pracą online na platformie UPeL (ok. 45 min)
Termin szkolenia: 10.03-25.03.2025
Praca na UPeL: 10.03-14.03.2025
Daty warsztatów stacjonarnych (do wyboru): (CELIID, Czarnowiejska 50b, III PIĘTRO, sala PODDASZE)
- 18.03 [wtorek], godz. 10:00-13:45 [grupa 1]
- 19.03 [środa], godz. 10:00-13:45 [grupa 2]
Praca na UPeL (po warsztacie, wdrożenie): 20.03-25.03.2025 [nadesłanie pracy zaliczeniowej i udzielenie informacji zwrotnej do jednej przydzielonej pracy]
Forma: mieszana (część online i stacjonarne warsztaty)
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Kamila Gandecka, Marta Stąporek
Kontakt: Kamila Gandecka (kgandecka@agh.edu.pl), Marta Stąporek (staporek@agh.edu.pl)