ZAPISZ SIĘ do Newslettera

Facebook Linkedin English

Nauczanie rówieśnicze

Edycja VI
stacjonarnie/online
17 godz. dydaktycznych
4,75
ocena uczestników

25.11-13.12.2024

Szukasz sposobu, by jeszcze mocniej zaangażować swoich studentów w nauczane treści? I nie mam tutaj na myśli zaangażowania tożsamego z aktywizowaniem, tylko zaangażowanie kognitywne, dzięki któremu student wchodzi w coraz głębszą interakcję z nauczaną wiedzą i poszerza swoje kompetencje.

Takie zaangażowanie można osiągnąć poprzez wyjaśnianie danego zjawiska czy twierdzenia drugiej osobie – czyli przez nauczanie. Na procesie tym opiera się jedna z metod pracy grupowej – nauczanie rówieśnicze, którego założeniom i formom przyjrzymy się na szkoleniu.

Podczas szkolenia:

  • poznasz różne formy nauczania rówieśniczego w nauczaniu stacjonarnym oraz online;
  • dowiesz się, dlaczego nauczanie rówieśnicze jest efektywne
  • przećwiczysz projektowanie nauczania rówieśniczego w swoich kursach stacjonarnych i online

Termin szkolenia: 25.11-13.12.2024
Forma: mieszana
Praca na UPeL przed: 25.11-5.12.2024
Daty warsztatów stacjonarnych: 6.12.2024 godz. 10:00-14:00
Praca na UPeL (po warsztacie, wdrożenie): 7-13.12.2024
Webinar: 27.11.2024 godz. 10:00
Potwierdzenie
: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)

Prowadzenie: Marta Stąporek, Karolina Grodecka
Zapytaj o szczegóły: staporek@agh.edu.pl, karolina@agh.edu.pl

 

 

 

 

 

 

 

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza (IDUB). W szkoleniu mogą wziąć udział osoby zatrudnione w AGH w roli dydaktycznej lub naukowo-dydaktycznej. Wypełnienie formularza zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zasad udziału w programie doskonalenia kompetencji dydaktycznych.

Może Cię też zainteresować

Wasze rekomendacje

Zastosuję ocenę rówieśniczą do pracy w grupach na zajęciach. Wcześniej nieświadomie coś w tym zakresie próbowałam, ale teraz wiem, jak ważne są kryteria.

Nawet przy dobrej woli ze strony prowadzących, sympatii do studentów i pasji do nauczania można nie zauważać, że metodyka jest nieskuteczna. Szkolenie otwiera oczy na fakty, uświadamia ten konkretny mechanizm uczenia się, uzasadnia go i podaje możliwości aplikacyjne.

Szkolenie było inspirujące - myślę o tym jak wprowadzić elementy nauczania rówieśniczego na zajęciach.

Zauważam naturalnie pojawiające się elementy nauczania rówieśniczego, co jest fascynujące. Sama się przysłuchuję, jak studenci wzajemnie sobie coś tłumaczą.

Cookie1 Cookie2
Nasze serwisy wykorzystują ciasteczka (cookies). Korzystając z nich wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki stron WWW.
Czytaj więcej