Proces dydaktyczny to systematyczne, planowe i zamierzone działanie edukacyjne. Może je inicjować zarówno osoba prowadząca, jak i ucząca się. Jest to aktywność nastawiona na osiągnięcie konkretnych efektów kształcenia. Projektując zajęcia dydaktyczne warto pamiętać o spójności wyznaczonych celów edukacyjnych, wybranych metodach nauczania oraz sposobach oceniania. Dodatkowo, istotne jest uwzględnienie specyfiki uczenia się osób, dla których przygotowujemy zajęcia.
Chcesz udoskonalić swój warsztat dydaktyczny w zakresie projektowania zajęć dydaktycznych? To szkolenie jest dla Ciebie. Zapraszam!
Podczas szkolenia:
- dowiesz się jak planować zajęcia dydaktyczne z uwzględnieniem specyfiki uczenia się osób dorosłych
- poznasz koncepcję spójności celów, metod nauczania i sposobów oceniania (ang. alignment)
- zaprojektujesz scenariusz zajęć dydaktycznych z uwzględnieniem efektów kształcenia
Termin szkolenia: 13.01-24.01.2024
Forma: mieszana (część online i stacjonarny warsztat)
Warsztat poprzedzony jest samodzielną pracą online na platformie UPeL
Praca na UPeL:
Data warsztatu stacjonarnego: 17.01.2024
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Kamila Gandecka
Zapytaj o szczegóły: kgandecka@agh.edu.pl
Szkolenie jest realizowane w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza (IDUB). W szkoleniu mogą wziąć udział wyłącznie osoby zatrudnione w AGH w roli dydaktycznej lub naukowo-dydaktycznej. Wypełnienie formularza zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zasad udziału w programie doskonalenia kompetencji dydaktycznych.