Pomaga zmniejszyć ryzyko nieuczestniczenia w zajęciach. Doświadczenia nauczycieli pokazują, że TBL sprawdza się szczególnie do przedmiotów w dużej mierze bazujących na teorii, której wykładanie było po prostu nieefektywne. Uwaga osób studiujących po 20 minutach wykładu przechodzi w pasywną koncentrację, podczas gdy TBL pozwala utrzymać uwagę przez całe zajęcia.
Jeśli szukasz sposobu na wprowadzenie w swoich zajęciach zmiany, dzięki której studenci i studentki będą zaangażowani, sprawdź koniecznie TBL.
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- doświadczysz czym jest metoda Team Based Learning,
- zaobserwujesz jakie korzyści wnosi metoda TBL w prowadzenie zajęć,
- zaobserwujesz punkty krytyczne metody i możliwe rozwiązania
- zdekonstruujesz metodę TBL, aby w pełni świadomie móc zaprojektować i przeprowadzić każdy jej etap podczas swoich zajęć,
- opracujesz pomysł na swoje zajęcia w oparciu o metodę TBL,
- udzielisz i otrzymasz informację zwrotną na temat projektu.
Aby ukończyć szkolenie i uzyskać certyfikat oraz cyfrową odznakę:
- wykonaj zadanie na UPeL przygotowujące do udziału w warsztatach stacjonarnych
- weź aktywny udział w warsztatach stacjonarnych
- zaprojektuj zajęcia w oparciu o metodę TBL
- udziel informacji zwrotnej do wybranego projektu
Termin szkolenia: 08-23.05.2025
Praca na UPeL (przed szkoleniem) : 8-13.05.2025
Warsztaty stacjonarne: 14.05 godz. 10:00-14:00 (CELIID, Czarnowiejska 50b, III PIĘTRO, sala PODDASZE)
Praca na UPeL (po warsztacie, wdrożenie): 15-23.05.2025
Forma: praca asynchroniczna na UPeL oraz warsztaty stacjonarne w Centrum e-Learningu i Innowacyjnej Dydaktyki AGH
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Karolina Grodecka
Zapytaj o szczegóły: karolina.grodecka@agh.edu.pl
Szkolenie jest realizowane w ramach projektu Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza (IDUB). W szkoleniu mogą wziąć udział wyłącznie osoby zatrudnione w AGH w roli dydaktycznej lub naukowo-dydaktycznej. Wypełnienie formularza zgłoszenia jest jednoznaczne z akceptacją zasad udziału w programie doskonalenia kompetencji dydaktycznych.