Digital Resources
Teaching and Learning
e-Learning akademicki – certyfikacja (8.09 – 1.10.2021)
Dlaczego warto?
Szkolenie nadaje stałe uprawnienia, aby zamieniać zajęcia tradycyjne na zajęcia realizowane online na AGH – nie tylko w czasie zamknięcia Uczelni.
Dla kogo?
Wiemy, że podczas pandemii dydaktycy na AGH wykonali samodzielnie ogromną pracę, ucząc się w krótkim czasie, jak organizować i prowadzić zajęcia online. Podczas tego szkolenia nie będziesz więc musiał powtarzać tego, co już umiesz. Chcemy zapewnić Ci wysokiej jakości informację zwrotną, podzielić się metodami kształcenia w sieci i dać Ci możliwość zaplanowania dalszego rozwoju w tej dziedzinie.
Na szkoleniu m.in.:
- poznasz różne formy e-learningu akademickiego,
- rozwiniesz swoje umiejętności w korzystaniu z Uczelnianej Platformy e-Learnigowej (UPeL AGH),
- nabędziesz wiedzy o zasadach projektowania ćwiczeń online
- dowiesz się, na czym polega rola Centrum e-Learningu i jakie przygotowaliśmy dla Ciebie wsparcie.
Szkolenie składa się z dwóch części:
-
- Online: 10h szkolenia online na przestrzeni trzech tygodni;
- Warsztaty: 2h w formie online lub stacjonarnej;
Zajęcia online odbywają się asynchronicznie. Oznacza to, że w ramach danego tygodnia szkolenia sam decydujesz, kiedy zapoznasz się z materiałem, czy zrealizujesz ćwiczenie. Jedynymi wyjątkami od tej reguły są webinar o Blended Learning w trakcie szkolenia oraz końcowe warsztaty.
Potwierdzenie: certyfikat, cyfrowa odznaka (badge)
Prowadzenie: Anna Wrona, Marta Stąporek, Paula Hmiedat, Maciej Zabierowski, Wojciech Baran
Zapytaj o szczegóły: cel@agh.edu.plCERTYFIKACJA 8.09 – 1.10.2021 ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE Zapisując się na szkolenie spodziewałam się otrzymać garść technicznych informacji o tym jak działać na platformie. Miłym zaskoczeniem były dla mnie wskazówki metodyczne oraz ogromna ilość inspiracji do ćwiczeń.
dr inż. Edyta Pięciorak
WIMiR AGHCiekawie poprowadzone szkolenie. Szczególnie w zakresie materiałów widać było jak dużo pracy zostało włożone w przemyślenie i przygotowanie kursu. A warsztaty umożliwiły inne spojrzenie na prowadzenie dydaktyki.
dr inż. Andrzej Izworski
Prodziekan ds. Kształcenia, WEAIiIB, AGH