Z nagrania dowiesz się:
- czym są afordancje,
- jaki wpływ ma przestrzeń fizyczna na proces uczenia się,
- o teoriach i badaniach nt. przestrzeni (do) uczenia się,
- o środkach zaradczych.
SZYBKO i DO CELU:
- 00:00 – 04:29: wstęp,
- 04:30 – 06:20: afordancja – czym jest?,
- 6:21 – 12:22: afordancja – co umożliwia przestrzeń?,
- 12:23 – 14:23: przestrzenie uczenia się a metodyka,
- 14:24 – 26:25: metody podawcze a przestrzeń,
- 26:26 – 39:15: praktyka i współpraca a przestrzeń,
- 39:16 – 46:05: innowacyjna dydaktyka w przestrzeni,
- 46:06 – 53:50: zakończenie.
Materiały polecane w trakcie webinaru:
# Historia czerwonej kanapy,
# Impact on learning space design on learner experience and collaboration,
# Narzędzie do projektowania przestrzeni dydaktycznych,
# Podręcznik projektowania przestrzeni dydaktycznych TUDelft,
# 11 sposobów aby być jak Stanford d.school.
# Historia czerwonej kanapy,
# Impact on learning space design on learner experience and collaboration,
# Narzędzie do projektowania przestrzeni dydaktycznych,
# Podręcznik projektowania przestrzeni dydaktycznych TUDelft,
# 11 sposobów aby być jak Stanford d.school.