Rozwijaj się w dydaktyce
1. Autonomia, kompetencje, relacje – klucz do skutecznej współpracy ze studentami
2. Nie bój się i psuj! Taktyka dla dydaktyka na (współ)PRACĘ ze studentem OzN
3. Dydaktyka na dwóch krańcach świata, czyli od Sapporo do Kalabrii
1. „Houston, mamy problem”- kilka słów o STE(A)M w praktyce
3. Persona (non grata) w Design Thinking
4. Visual Thinking, czyli przemyśl to obrazem
5. Rysunek vs Problem. Wizualne metody rozwiązywania problemów
1. Sztuczna Inteligencja jako partner w edukacji akademickiej: możliwości i wyzwania
2. Mikro/makro zmiana w dydaktyce. Nowoczesne metody kształcenia
3. Rywalizacja czy współpraca? Kilka słów o grywalizacji w edukacji
4. Przestrzeń (do) uczenia się
6. Uczę tak, jak mnie uczono. Jak to działa?
8. Wspinaczka po taksonomii Blooma
9. Przepis Hortona. Co właściwie można robić w e-learningu?
10. Creative Writing – jak twórcze pisanie pomaga ruszyć głową?
11. Jak pisać instrukcje? Instrukcja
12. Jak hakować edukacyjną rzeczywistość? [Stanfrod d.School]
1. Interaktywny wykład z informatyki czyli jak angażować studentów
2. Matematyka online czyli jak ugotować żabę w Photomath’cie
3. Za ekranem cichosza… czyli jak słuchać, żeby studenci do nas mówili
4. E-Stories. Storytelling w edukacji
1. Tutoring rozwojowo-naukowy w Laboratorium Nowoczesnych Aparatów Elektrycznych
2. Pasja w pracy dydaktyka akademickiego
3. Rozwój zawodowy dydaktyków w erze cyfrowej
4. Jak zostać Przyjacielem Studenta?
6. Tutorzy w AGH. Dyskusja online
7. Talenty i mocne strony. Psychologia pozytywna w pracy ze studentami
8. Inżynier Plus. O kompetencjach społecznych na uczelni technicznej
Poznawaj narzędzia
1. Dzień dobry, co nowego na UPeL 4.0?
2. Development and Implementation of a Successful Online Mathematics Course
3. Jak Moodle może ułatwić pracę dydaktykowi? #8 : Virtual Class
5. Komunikacja w kursie online
6. Budowanie kursu na UPeL/Moodle
7. Tips & Tricks – Moodle/UPeL
8. Jak Moodle może ułatwić życie dydaktykowi? : Testy offline
9. Jak Moodle może ułatwić życie dydaktykowi? : Dziennik Ocen
10. Jak moodle może ułatwić życie dydaktykowi? : Wsparcie Laboratoriów
1. AI Bingo! czyli jakich kompetencji potrzebujemy do odpowiedzialnej pracy z genAI
2. AJAJAJ czy AI? Jak projektowałyśmy kursy ze wsparciem
3. Dydaktyk na tropie sztucznej inteligencji
4. ChatGPT i AI a dydaktyka akademicka
5. Ajajaj, zgładzi nas A. I. Przeciw luddyzmowi XXI wieku
6. Sztuczna Inteligencja jako partner w edukacji akademickiej: możliwości i wyzwania
7. ChatGPT w akcji: odkrywamy nowe perspektywy i możliwości pracy nauczycieli akademickich
Twórz zasoby
Komunikuj się skutecznie
1. Autonomia, kompetencje, relacje – klucz do skutecznej współpracy ze studentami
2. Nie bój się i psuj! Taktyka dla dydaktyka na (współ)PRACĘ ze studentem OzN
1. 7 zasad dobrego feedbacku w dydaktyce
2. Jak założyć uszy żyrafy? O Porozumieniu bez Przemocy na Uczelni
3. Jak kogoś ofuknąć, czyli konstruktywna informacja zwrotna w pigułce
Zadbaj o siebie

Treści tej strony dostępne są na licencji
Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe