Rejestracja na warsztaty
Warszaty są organizowane wyłącznie dla uczestników konferencji eTEE 2018.
Warsztat 1. Gamifikacja w edukacji wyższej
W trakcie warsztatów uczestnicy dowiedzą się czym jest gamifikacja jako narzędzie, poznają przykłady zgamifikowanych kursów akademickich, ale przede wszystkim zaprojektują prototypy zgamifikowanych zajęć.
Warsztaty poprowdzą dr hab. prof. UG Joanna Mytnik oraz dr Wojciech Glac – pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego. Ich pasją jest projektowanie sposobów skutecznego uczenia się, wciąż poszukują nowych sposobów na motywowanie studentów do aktywnej nauki. Od wielu lat wprowadzają innowacyjne metody nauczania na Uniwersytecie Gdańskim, mają wieloletnie doświadczenie w wykorzystaniu gamifikacji, gier i nowych technologii oraz wiedzy z zakresu neuronauk w edukacji, zarówno w Polsce jak i zagranicą. Autorzy ponad 30 zgamifikowanych kursów akademickich.
Data: 19.04, godz. 9:00-12:30
Miejsce: Centrum e-Learningu AGH, ul. Czarnowiejska 50B/5, sala szkoleniowa, III piętro
Ilość miejsc: 15
Wymagania: dobrze, aby uczestnicy mieli swoje notatki (sylabusy, treści kształcenia) dotyczące kursów, które chcieliby gamifikować
Warsztat 2. Pięć sposobów na angażujące zajęcia online
Warsztaty na temat tworzenia angażujących zajęć online przy pomocy narzędzia do webinarów i wideokonferencji Clickmeeting. W trakcie warsztatów uczestnicy poznają oraz przetestują możliwości Clikmeetingu do organizacji synchronicznych spotkań ze studentami. Zastanowią się w jaki sposób wykorzystać funkcjonalności tj. tablica, ankieta, testy, film czy czat.
Warsztaty poprowadzi Agata Jusiel z Clickmeeting – Business Development Manager w ClickMeeting od 5 lat, ekspert w zakresie wdrażania nowych rozwiązań technologicznych. Wierzy w siłę relacji i pokonywania barier w budowaniu przewagi rynkowej.
Data: 19.04, godz. 9:00-12:30
Miejsce: Katedra Informatyki AGH (budynek D-17) ul. Kawiory 21, sali szkoleniowej nr 1.36
Ilość miejsc: 20
Wymagania: własny laptop