#1. Mój rozwój? To tutaj!
Uczysz w AGH i chcesz rozwijać swój warsztat dydaktyczny?
Chcemy Ci ułatwić przeglądanie pełnej oferty rozwojowej dostępnej w ramach Uczelni. Naszym celem jest to, aby informacja o ciekawym szkoleniu czekała tutaj na Ciebie. W jednym miejscu znajdziesz różne możliwości na rozwinięcie swoich kompetencji: szkolenia, webinary, meet-upy czy tutoriale.
#2. Wysokiej jakości szkolenia
Wszystkie szkolenia oraz trenerzy poddawani będą stałej ewaluacji, tak aby jakość warsztatów, webinarów czy kursów online była możliwie najwyższa, a każda kolejna edycja lepsza od poprzedniej. Zaś sami Trenerzy wewnętrzni AGH zaproszeni zostaną do tworzenia grupy rozwojowej dla podnoszenia swoich kompetencji.
Dobór tematów szkoleniowych będzie również rozwijany w oparciu o badania potrzeb pracowników naszej Uczelni. Jeśli zatem otrzymasz na maila ankietę w tej sprawie, poświęć jej koniecznie kilka chwil.
#3. Przemyślana ścieżka rozwoju
Wiemy, jak ważne jest, aby szkolenie odpowiadało precyzyjnie na aktualne potrzeby i uwzględniało kontekst uczestnika.
Dlatego wesprzemy Cię w dobraniu adekwatnej dla siebie ścieżki rozwoju. Na przykład, dobór takiego zestawu szkoleń, które w określonym czasie pozwolą na opanowanie nowej kompetencji.
Nasz Zespół będzie wspierał Cię w tym przygotowując narzędzia do samooceny oraz poprzez indywidualne konsultacje. Chcemy dać Ci możliwość spotkania się, aby porozmawiać o Twoim rozwoju. To będzie czas dla Ciebie.
#4. Społeczność dydaktyków AGH
Uczenie się to aktywność społeczna, coś co wydarza się w relacjach z innymi.
Być może największym narzędziem wsparcia jest sieć zawodowych relacji i możliwość uczenia się od siebie nawzajem (peer learning). Dlatego spotkania dyskusyjne, zawiązywane na dłuższy czas grupy rozwojowe, społeczności nauczycieli, których interesuje dana dydaktyka przedmiotowa – to kierunek, jaki obieramy. Nauczyciele akademiccy tworzą jedną społeczność, w której każdy dla każdego może być źródłem inspiracji, mentorem czy po prostu towarzyszem podróży.
#5. Badania jakości dydaktyki na AGH
Chcemy bazować na danych, aby wszelkie wymienione rozwiązania mogły być dopasowane do potrzeb i aby sprawdzać ich efektywność.
Dlatego Zespół Wsparcia Dydaktyki będzie opracowywał przyjazny i użyteczny system informacji zwrotnej o zajęciach od studentów dla prowadzących. Do tego, badać będziemy jakość dydaktyki przekrojowo w całej Uczelni, tak aby na podstawie zgromadzonej wiedzy odpowiadać na najważniejsze na ten moment wyzwania. Zamierzamy mierzyć i ewaluować, tak aby upewniać się, że wspólnie razem czynimy postępy w dydaktyce w AGH!