- wejdziesz w buty studenta, aby zrozumieć, jakich informacji potrzebuje na początku kursu;
- poznasz kilka sposobów na zbudowanie w świecie wirtualnym elastycznej tablicy ogłoszeń;
- dowiesz się, jak komunikować się sprawnie indywidualnie i z poszczególnymi grupami uczestników zajęć;
- zaobserwujesz kilka przykładów na to, jak forum może zmienić się w ciekawe dydaktyczne ćwiczenie.
SZYBKO I DO CELU:
-
- 13:00 – 19:45: jak przygotować Przewodnik/Zasady do zajęć online dla studentów;
- 20:21 – 22:50: jak działa forum aktualności/ogłoszenia;
- 22:51 – 26:17: różne formy subskrypcji oraz obserwacji nowych wpisów na forach;
- 26:20 – 27:36: przygotowywanie postów na forum z wyprzedzeniem (automatyczne wysłanie wiadomości w określonym terminie);
- 28:55 – 31:54: jak przygotować forum ogólne dla kursu online;
- 32:01 – 32:49: przenoszenie wiadomości (postów) między różnymi forami na kursie;
- 32:57 – 35:20: jak działa blok “Użytkownicy online”;
- 35:21 – 36:32: jak działa blok “Co się ostatnio działo?”;
- 36:33 – 37:55: jak działa blok “Nadchodzące wydarzenia”;
- 38:30 – 41:10: korzystanie z zakładki “Uczestnicy” do komunikacji ze studentami;
- 41:54 – 43:10: przykład ćwiczenia integracyjnego na kursie online (“lodołamacz”);
- 43:34 – 46:53: przykład zadania dydaktyczne na forum prosta pojedyncza dyskusja;
- 46:54 – 49:02: przykład zadania dydaktyczne na forum pytań i odpowiedzi;
SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI:
-
- 50:58 – 51:23: Czy wiadomość wysyłana przez UPeL, przychodzi również na maila studenta?
- 51:28 – 52:08: Czy istnieje możliwość prywatnego czatu podczas webinarium?
- 52:26 – 52:48: Czy studenci widzą dodane przeze mnie bloki i czy mogą je edytować?
- 54:12 – 54:57: Jak wysyłać wiadomości do konkretnych grup na kursie?
- 57:42 – 58:12: W jaki sposób studenci widzą materiały ukryte?
- 59:00 – 59:51: Jak poinformować studentów lub przypomnieć im o planowanym webinarze?